Followers

Thursday, September 2, 2010

# 1- Bagaikan baby dilahirkan.

Haii, (:
Hahahak, macam baik je. Orangnya tak baik mana pun. Tehee. Ok, gua tak tahu ni blog kali ke berapa. Apapun, gua puas bila gua dapat edit blog dengan cara gua sendiri. Gua tak minta pertolongan lu semua pun kan? Haaaa, kan kan bagus kan? *self praising (:

Pada bulan May 2009, terdapat satu blogger yang telah mendaftarkan diri menyertai blogspot iaitu bernama gua lah! Saja buat suspen. Takpe kan? Ok, this blog, i will post as many as i can lah. But not EVERYDAY! Lagipun, blog ni tak vogue macam lu orang!

Maaf dipinta if introduction gua ni sedikit kasar sebab ini cara gua. Lu tak suke lu punya pasal. Ada hang ke tak ada hang, gua tetap boleh hidup. *berterabur sekali bahasa,wiii~.

Last words, Enjoy reading and please joining!
Turrah, have a blast day!

No comments:

Post a Comment